Te mit gondolsz?

Gondolatok bármiről. Emberekről, kapcsolataikról, vallásról, politikáról. Vagy ami foglalkoztat.

Friss topikok

  • casadera: szia érdekes történetek, tapasztalatok, sztorik, tanulságok netes ismerkedésről netrandik.blogspo... (2009.04.17. 19:48) társkeresés

Linkblog

Archívum

HTML

társkeresés

2009.04.07. 11:04 | tervrajz | 1 komment

Szinglivé válásom egyik hirtelen felindulásból elkövetett cselekedete az volt, hogy regisztráltam egy társkereső oldalra. És ebből érdekes következtetésekre jutottam. Persze lehet hogy rosszakra, de mégiscsak az enyémek ezért szeretem őket.:-)

Következtetésem eredménye pedig a következő: Nekem ez a párkeresős oldalon történő pár keresés nem megy. Írtam közel 20 lánynak ismerkedős levelet ebből 2 válaszolt, hogy nem vagyok bejövös a többi még válaszolni sem válaszolt.

Elemző elme lévén az okok a következők lehetnek.

A., Baromira ronda vagyok:-) -> Saját és ismerőseim véleménye szerint se nem túl szép se nem túl ronda. De semmi esetre sem olyan aki nem érdemes válaszra.

B., Nem tudok normális levelet írni:-) -> Na ez 1 lehetséges ok. De nem vagyok egy rutinos társkereső 7.5 évig benne voltam egy kapcsolatban igazából kiestem ebből a dologból azt hiszem. De mondjuk esetlen és béna levél is ébreszthetne egy lányban késztetést válaszra. (Vagy nem, mint látszik:-))

C., Lányok akik társkereső oldalon regisztrálnak nem is tudják mire van szükségük, vagyis az általuk leírt igények nincsenek összhangban azzal amilyen embereknek válaszolnak:-) Ez is lehetséges.

D., Olyan lányoknak írtam akik túlságosan magas labdák nekem:-) Hát nem tudom lehet, de leírások alapján én ezt nem gondolnám. De lehet túlértékelem magam.:-)

Még sok oka lehet.

Te mit gondolsz?:)

A bejegyzés trackback címe:

https://temitgondolsz.blog.hu/api/trackback/id/tr111051442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

casadera · http://netrandik.freeblog.hu/ 2009.04.17. 19:48:21

szia
érdekes történetek, tapasztalatok, sztorik, tanulságok netes ismerkedésről
netrandik.blogspot.com/
én ezt olvasom

Sziszka
süti beállítások módosítása